Technické parametre reklamných plôch

Formáty, ktoré majú farbu pozadia zhodnú s farbou pozadia stránky, musia byť orámikované viditeľnou farbou, ktorá presne ohraničuje rozmery formátu.

Formáty, ktoré si sami doťahujú dodatočné údaje sú dátovo limitované na +50% k definovanej maximálnej veľkosti s príplatkom +25% k cene. Tieto formáty nie je možné objednať ako balík, len na CPT.

Videoreklama umiestnená pred videoobsahom (preroll) môže mať maximálnu dĺžku 30 sekúnd, odporúčaná dĺžka je 10 sekúnd. Po uplynutí prvých 10 sekúnd má užívateľ možnosť reklamu preskočiť.

Výroba bannerov v platforme Google Web Designer musí obsahovať nasledovné nastavenia:
https://support.google.com/webdesigner/answer/7053700?hl=en

Nastavenia prekliku – Tap Area:
https://support.google.com/richmedia/answer/6073073?hl=en

Maximálne veľkosti formátov:

160×300, 300×300, 300×600, 160×600, 745×70
100kB

990×250, 1200×400
150kB

interaktívne formáty
100kB

mobilné formáty
50kB

Povolené statické formáty:

jpeg, gif, png, html5, html + embed video

Povolené video formáty:

mpeg, .mp4, .m4v

Contentové formáty: