Technické parametre reklamných plôch a storno poplatky

Všeobecné pravidlá:

Dodanie hotových podkladov: ak nie je pri jednotlivých formátoch uvedené inak, platí lehota na dodanie podkladov najneskôr 2 pracovné dni pred plánovaným nasadením reklamy.

Maximálny počet dodaných kreatív na nasadenie: 10x na kampaň. V prípade požiadavky na nasadenie vizuálov nad požadovaný počet, dodanie podkladov cez servovacie kódy.

Formáty, ktoré majú farbu pozadia zhodnú s farbou pozadia stránky, musia byť orámikované viditeľnou farbou, ktorá presne ohraničuje rozmery formátu.

Formáty, ktoré si sami doťahujú dodatočné údaje sú dátovo limitované na +50% k definovanej maximálnej veľkosti s príplatkom +25% k cene. Tieto formáty nie je možné objednať ako balík, len na CPT.

Videoreklama umiestnená pred videoobsahom (preroll) môže mať maximálnu dĺžku 30 sekúnd, odporúčaná dĺžka je 10 sekúnd. Po uplynutí prvých 10 sekúnd má používateľ možnosť reklamu preskočiť.

Výroba bannerov v platforme Google Web Designer musí obsahovať nasledovné nastaveniahttps://support.google.com/webdesigner/answer/7053700?hl=en

Nastavenia prekliku – Tap Areahttps://support.google.com/richmedia/answer/6073073?hl=en

Kreatívu dodať v pomere strán 9:16 napriklád (300x600px / 400x600px / 720x1280px)

Storno poplatky:

Zrušenie objednávky 14 – 8 dní pred uverejnením: 50 %; do 7 dní pred uverejnením: 100 %.

Maximálne veľkosti formátov:

160×300, 300×300, 300×600, 160×600, 745×70
100kB

990×250, 1200×400 bez videa
150kB

1200×400 s videom
1MB

interaktívne formáty
100kB

mobilné formáty
50kB

Povolené statické formáty:

jpeg, gif, png, html5, html + embed video

Povolené video formáty:

mpeg, .mp4, .m4v

Minimálne rozlisenie:
720×405

Odporucane rozlisenie:
1280×720

Maximalne rozlisenie:
1920×1080

Video kodek:
H.264 – MPEG-4 AVC

Audio kodek:
MPEG AAC Audio

V idealnom pripade odporucame dodat HD video (720p),
s rozumnym bitratom, tak aby sa zmestilo do cca 2 MB.
max trvanie pre-rollu 30 sekund

Contentové formáty:

Interscroller – Technická špecifikácia 

Interscroller je reklamný formát pre mobilné zariadenia. Jeho najväčšou prednosťou je, že pokrýva takmer celú viditeľnú plochu zariadenia. Je umiestnený v strede článku. Výužíva tzv. paralax efekt. Používateľ skrolovaním (scroll) postupne odkrýva samotný reklamný banner. 

Nároky na kreatívu: 

  1. Kreatívu dodať v pomere strán 9:16 napriklád (300x600px / 400x600px / 720x1280px)
  2. Podporované sú Obrázkové súbory JPEG, PNG, GIF – neanimovaný (nepodporujeme nasadenie interscrolleru pomocou html bannera alebo servovacích kódov)
  3. Maximálna dátova veľkosť je 250Kb. 
  4. V prípade, že dátová veľkosť prekročí stanovený limit kontaktujte naše obchodné oddelenie za účelom určenia konečnej ceny. 
  5. Povolené vkladať meracie skripty. Impresný kód preferujeme vo formáte 1×1 px obrázku – tzv pixel tracker. 

 

Technické parametre článkov

Všeobecné pravidlá:Podklady k článku schvalené minimálne 24 hodín pred plánovaním uverejnením.

Lehota na dodanie podkladov najnejskôr 2 pracovné dni pred plánovaným spustením kampane.

V prípade nedodania reklamných podkladov podľa uvedenej špecifikácie v stanovenom čase súhlasíte s alikvótnym skrátením plnenia (publikácie, dohodnutého proma a počtu zobrazení reklamy a pod.), pričom sa však zaväzujete uhradiť plnú sumu podľa objednávky.

Po schválení článku klientom, je možná len jedna spätná úprava.

Nie je možné meniť font písma a v článku je povolené boldovanie max. na 5 slovách.

Nadpis a perex článku nieje preklikový.

Text článku:

  • Dĺžka článku: maximálne 5 normostrán (9.000 znakov vrátane medzier)
  • Počet znakov v nadpise: ideálne 45 , max 68 znakov vrátane medzier
  • Počet znakov v perexe : ideálne 112 , max 336 znakov vrátane medzier

Obrázky:

  • Dodaný článok musí obsahovať aspoň jeden obrázok.
  • Obrázky vo formáte  jpg, png (poslané samostatne nie ako súčasť textového dokumentu alebo na linku k stiahnutiu)
  • Fotky musia byť označené podľa poradia v akom ich chce mať klient uverejnené max. počet fotiek 5. (odporúčaná veľkosť 500 kB)
  • Ak má klient požiadavku uviesť zdroj/autora fotiek iný ako je PR článok, prosíme o uvedenie v textovom súbore
  • Veľkosť cover foto: špecifikácie pre jednotlivé magazíny:
  1. Aktuality.sk, Sport.sk, Zive.sk: 16:9 (min 800x450px)
  2. Najmama, Dobruchut a Recepty: 2:1 (min. 1000x500px)
  3. Diva.sk: 3:2 (min. 1200x800px)
  • veľkosť fotiek do galérie: doporučná 600 a viac na šírku

Video:

  • Do článku je možné pridať video (maximalny pocet 5x)
  • Formát: samotný videosúbor vo formáte .mp4. alebo prostredníctvom embed kódu na Youtube

Meracie kódy:

  • Do článku je možné nasadiť vlastné meracie kódy na impresie a prekliky
  • V prípade, že klient chce mať vložené meracie kódy na preklikoch (musia byť vyznačené priamo v textovom dokumente a obsahovať kompletný merací kód na nasadenie
  • Do článku nie je možné nasadiť externý merací kód na meranie dočítanosti