Technické parametre reklamných plôch

Formáty, ktoré majú farbu pozadia zhodnú s farbou pozadia stránky, musia byť orámikované viditeľnou farbou, ktorá presne ohraničuje rozmery formátu.

Formáty, ktoré si sami doťahujú dodatočné údaje sú dátovo limitované na +50% k definovanej maximálnej veľkosti s príplatkom +25% k cene. Tieto formáty nie je možné objednať ako balík, len na CPT.

Videoreklama umiestnená pred videoobsahom (preroll) môže mať maximálnu dĺžku 30 sekúnd, odporúčaná dĺžka je 10 sekúnd. Po uplynutí prvých 10 sekúnd má používateľ možnosť reklamu preskočiť.

Výroba bannerov v platforme Google Web Designer musí obsahovať nasledovné nastavenia
https://support.google.com/webdesigner/answer/7053700?hl=en

Nastavenia prekliku – Tap Area
https://support.google.com/richmedia/answer/6073073?hl=en

Maximálne veľkosti formátov:

160×300, 300×300, 300×600, 160×600, 745×70
100kB

990×250, 1200×400 bez videa
150kB

1200×400 s videom
1MB

interaktívne formáty
100kB

mobilné formáty
50kB

Povolené statické formáty:

jpeg, gif, png, html5, html + embed video

Povolené video formáty:

mpeg, .mp4, .m4v

Minimálne rozlisenie:
720×405

Odporucane rozlisenie:
1280×720

Maximalne rozlisenie:
1920×1080

Video kodek:
H.264 – MPEG-4 AVC

Audio kodek:
MPEG AAC Audio

V idealnom pripade odporucame dodat HD video (720p),
s rozumnym bitratom, tak aby sa zmestilo do cca 5 MB.
max trvanie pre-rollu 30 sekund

Contentové formáty:

Interscroller – Technická špecifikácia 

Interscroller je reklamný formát pre mobilné zariadenia. Jeho najväčšou prednosťou je, že pokrýva takmer celú viditeľnú plochu zariadenia. Je umiestnený v strede článku. Výužíva tzv. paralax efekt. Používateľ skrolovaním (scroll) postupne odkrýva samotný reklamný banner. 

Nároky na kreatívu: 

  1. Kreatívu dodať v pomere strán 9:16 napriklád (720×1280 / 300x600px / 400x600px / 720x1280px)
  2. Podporované sú Obrázkové súbory JPEG, PNG, GIF – neanimovaný (nepodporujeme nasadenie interscrolleru pomocou html bannera alebo servovacích kódov)
  3. Maximálna dátova veľkosť je 250Kb. 
  4. V prípade, že dátová veľkosť prekročí stanovený limit kontaktujte naše obchodné oddelenie za účelom určenia konečnej ceny. 
  5. Povolené vkladať meracie skripty. Impresný kód preferujeme vo formáte 1×1 px obrázku – tzv pixel tracker. 

 

Technické parametre článkov

Všeobecné pravidlá:
Podklady ku PR článkom musia byť dodané min . 24 hodín pred uverejnením ,
inak objednaný termín nemusí byť dodržaný.

Po schválení PR članku klientom, je možná len jedna spätná úprava.

Podklady sa dodávaju v súboroch : text, v textových súboroch ideálne .doc,
obrázky buď jpg, png (poslané, nie ako súčasť texťáku ale samostatne ) alebo
link kde sa dajú stiahnuť. Fotky musia byť označené podľa poradia v akom ich
chce mať klient uverejnené max. počet fotiek 5. (odporúčaná veľkosť 500 kB)
Ak má klient požiadavku uviesť zdroj/autora fotiek iný ako je PR článok, musí to
byť uvedené v textovom súbore.

Nie je možné meniť font písma a v článku je povolené boldovanie max. na 5
slovách.

Do článku je možnosť vloženia videa max .5x , ideálny je link z youtube.com
V prípade, že klient chce mať vložené aj meracie kódy na preklikoch, aj tie musia
byť komplet vložené a vyznačené v textovom súbore.

Špecifikácie pre jednotlivé magazíny:
Aktuality.sk , diva.sk, najmama.sk, sport.sk, dobruchut.sk , Noizz.sk, Zive.sk

1. počet znakov v nadpise: ideálne 45 , max 68 znakov vrátane medzier
2. počet znakov v perexe : ideálne 112 , max 336 znakov vrátane medzier
3. veľkosť cover foto 900×450 a vyššie
4. veľkosť fotiek do galérie: tu už na velkosti tak nezáleží ale ak ich chce
mať klient pekné, tak 600 a viac na šírku