Technické parametre reklamných plôch
Formáty, ktoré majú farbu pozadia zhodnú s farbou pozadia stránky, musia byť orámikované viditeľnou farbou, ktorá presne ohraničuje rozmery formátu.
Formáty, ktoré si sami doťahujú dodatočné údaje sú dátovo limitované na +50% k definovanej maximálnej veľkosti s príplatkom +25% k cene. Tieto formáty nie je možné objednať ako balík, len na CPT.
Videoreklama umiestnená pred videoobsahom (preroll) môže mať maximálnu dĺžku 30 sekúnd, odporúčaná dĺžka je 10 sekúnd. Po uplynutí prvých 10 sekúnd má používateľ možnosť reklamu preskočiť.
Výroba bannerov v platforme Google Web Designer musí obsahovať nasledovné nastavenia
https://support.google.com/webdesigner/answer/7053700?hl=en
Nastavenia prekliku – Tap Area
https://support.google.com/richmedia/answer/6073073?hl=en
Maximálne veľkosti formátov:
160×300, 300×300, 300×600, 160×600, 745×70
100kB
990×250, 1200×400 bez videa
150kB
1200×400 s videom
1MB
interaktívne formáty
100kB
mobilné formáty
50kB
Povolené statické formáty:
jpeg, gif, png, html5, html + embed video
Povolené video formáty:
mpeg, .mp4, .m4v
Minimálne rozlisenie:
720×405
Odporucane rozlisenie:
1280×720
Maximalne rozlisenie:
1920×1080
Video kodek:
H.264 – MPEG-4 AVC
Audio kodek:
MPEG AAC Audio
V idealnom pripade odporucame dodat HD video (720p),
s rozumnym bitratom, tak aby sa zmestilo do cca 5 MB.
max trvanie pre-rollu 30 sekund
Contentové formáty:
Viac na www.nativne.sk
Technické parametre článkov
Všeobecné pravidlá:
Podklady ku PR článkom musia byť dodané min . 24 hodín pred uverejnením ,
inak objednaný termín nemusí byť dodržaný.
Po schválení PR članku klientom, je možná len jedna spätná úprava.
Podklady sa dodávaju v súboroch : text, v textových súboroch ideálne .doc,
obrázky buď jpg, png (poslané, nie ako súčasť texťáku ale samostatne ) alebo
link kde sa dajú stiahnuť. Fotky musia byť označené podľa poradia v akom ich
chce mať klient uverejnené max. počet fotiek 5. (odporúčaná veľkosť 500 kB)
Ak má klient požiadavku uviesť zdroj/autora fotiek iný ako je PR článok, musí to
byť uvedené v textovom súbore.
Nie je možné meniť font písma a v článku je povolené boldovanie max. na 5
slovách.
Do článku je možnosť vloženia videa max .5x , ideálny je link z youtube.com
V prípade, že klient chce mať vložené aj meracie kódy na preklikoch, aj tie musia
byť komplet vložené a vyznačené v textovom súbore.
Špecifikácie pre jednotlivé magazíny:
Aktuality.sk , diva.sk, najmama.sk, sport.sk, dobruchut.sk , Noizz.sk, Zive.sk
1. počet znakov v nadpise: ideálne 45 , max 68 znakov vrátane medzier
2. počet znakov v perexe : ideálne 112 , max 336 znakov vrátane medzier
3. veľkosť cover foto 900×450 a vyššie
4. veľkosť fotiek do galérie: tu už na velkosti tak nezáleží ale ak ich chce
mať klient pekné, tak 600 a viac na šírku