Direct Mail

Hlavnou výhodou priameho emailingu je, že je vysoko cielený. Vaša kampaň je vždy prispôsobená konkrétnemu publiku. Direct Mail tiež ponúka širokú paletu možností prevedenia vďaka možnosti úplnej personalizácie jeho obsahu.

Cielenie

Naše direct maily vieme cieliť na základe zadaných demografických údajov: 

  • vek
  • pohlavie
  • región

 

Direct maily posielame vždy

do aktívnej schránky

Čo to znamená v praxi?

Používateľ dostane v priebehu 10-tich dní maximálne jeden komerčný direct mail – to znamená, že ak dnes dostanem DM od klienta, dalších 10 dní nedostanem žiadnu inú komerčnú správu.

Týmto spôsobom sa náš DM stáva exkluzívnejším, nakoľko sa nesnažíme používateľov zahlcovať komerčnými správami.

Technická špecifikácia

Šírka:                       do 640 px

Výška:                      odporúčaná výška aspoň 500 px, môže byť aj viac 

Formát:                    html, jpg

Dátova veľkosť:       max. 100 kB

DM musí obsahovať predmet a odosielateľa.