Direct Mail
Hlavnou výhodou priameho emailingu je, že je vysoko cielený. Vaša kampaň je vždy prispôsobená konkrétnemu publiku. Direct Mail tiež ponúka širokú paletu možností prevedenia vďaka možnosti úplnej personalizácie jeho obsahu.
Cielenie
Naše direct maily vieme cieliť na základe zadaných demografických údajov:
- vek
- pohlavie
- región
Direct maily posielame vždy
do aktívnej schránky
Čo to znamená v praxi?
Používateľ dostane v priebehu 10-tich dní maximálne jeden komerčný direct mail – to znamená, že ak dnes dostanem DM od klienta, dalších 10 dní nedostanem žiadnu inú komerčnú správu.
Týmto spôsobom sa náš DM stáva exkluzívnejším, nakoľko sa nesnažíme používateľov zahlcovať komerčnými správami.
Technická špecifikácia
Šírka: do 640 px
Výška: odporúčaná výška aspoň 500 px, môže byť aj viac
Formát: html, jpg
Dátova veľkosť: max. 100 kB
DM musí obsahovať predmet a odosielateľa.